• Category
      No categories were found that matched your criteria.
      • Manufacturer
        No manufacturers were found that matched your criteria.
      • Products
        No products were found that matched your criteria.
          • Blog
            No blog posts were found that matched your criteria.

          Polityka prywatności

          Polityka Prywatności:

          Wypełniając ten formularz wyrażają Państwo zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Inchcape Motor Polska Sp. z o.o. i wykorzystanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych - Dz. U. nr 133 poz. 883. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu ewidencji sprzedaży i kontaktu z nabywcą.

          Regulamin naszego sklepu internetowego

          Sprzedający

          Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.

          Warszawa 01-424
          al. Prymasa Tysiąclecia 64

          Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

          XII Wydział Gospodarczy

          Kapitał Zakładowy: 60 305 000,00 PLN

          KRS 0000215843

          Regon 015790996

          NIP 5262782779


          Składanie zamówień:

          1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.bmw-shop.pl.
          2. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania oraz telefonu. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.
          3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.


          Realizacja zamówień:

          1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą przyjęcia zamówienia przez www.bmw-shop.pl.
          2. Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie www.bmw-shop.pl lub u dostawcy Sklepu.
          3. Klient ma możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia informując Sklep telefonicznie o chęci rezygnacji z zamówienia, w ciągu 24h od wysłania zamówienia.
          4. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
          5. Dostawa towaru odbywa się w określony przez klienta w zamówieniu sposób.
          6. Podstawowy czas realizacji zamówienia trwa 3 dni robocze. O zmianie czasu realizacji bądź niemożności zrealizowania zamówienia klient informowany jest telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
          7. Koszt przesyłki uzależniony od sposobu płatności, sposobu dostawy.
          8. Przy wybranej opcji "odbiór osobisty", i braku odbioru towaru w ciągu 7 dni roboczych, zamówienie może zostać anulowane.



          Płatności

          1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podana cena przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
          2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
            - płatność gotówką wyłącznie w wypadku odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie firmy
            - pobranie należności przy odbiorze.
            - przelew tradycyjny lub za pomocą serwisu Blue Media S. A.
          3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
          4. Wysyłka poza teren kraju jest możliwa tylko po konsultacji ze sprzedawcą i ustaleniu kosztów przesyłki.



          Reklamacje

          Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek poczekania, aż sprawdzicie Państwo stan i zawartość przesyłki. W przypadku przesyłki „za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.

          W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że opakowanie zostało mechanicznie uszkodzone lub posiada braki, kurier ma obowiązek spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzona datą dostarczenia oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego.

          W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Działem Części Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.

          tel. +48 22 533 35 00

          e-mail: bmw_orders@bmw-imp.pl

          UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

          Gwarancja na oryginalne części i akcesoria nie ma zastosowania w przypadku, kiedy wykryte wady powstały z innych przyczyn niż wady producenta. Reklamowana cześć musi być zamontowana w pojeździe w celu weryfikacji przyczyny usterki i prawidłowości jej montażu zgodnie z technologią producenta.

          back to top
          Filters