Polityka prywatności

Polityka Prywatności:

Wypełniając ten formularz wyrażają Państwo zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Inchcape Motor Polska Sp. z o.o. i wykorzystanie ich zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 o ochronie danych osobowych - Dz. U. nr 133 poz. 883. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu ewidencji sprzedaży i kontaktu z nabywcą.

Regulamin naszego sklepu internetowego

Sprzedający

Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.

Warszawa 01-424
al. Prymasa Tysiąclecia 64

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

XII Wydział Gospodarczy

Kapitał Zakładowy: 60 305 000,00 PLN

KRS 0000215843

Regon 015790996

NIP 5262782779


Składanie zamówień:

  1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową www.bmw-shop.pl.
  2. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania oraz telefonu. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.
  3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.


Realizacja zamówień:

  1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą przyjęcia zamówienia przez www.bmw-shop.pl
  2. Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie www.bmw-shop.pl lub u dostawcy Sklepu.
  3. Klient ma możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia informując Sklep telefonicznie o chęci rezygnacji z zamówienia, w ciągu 24h od wysłania zamówienia.
  4. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  5. Dostawa towaru odbywa się w określony przez klienta w zamówieniu sposób.
  6. Podstawowy czas realizacji zamówienia trwa 3 dni robocze. O zmianie czasu realizacji bądź niemożności zrealizowania zamówienia klient informowany jest telefonicznie bądź drogą elektroniczną.
  7. Koszt przesyłki uzależniony od sposobu płatności, sposobu dostawy.
  8. Przy wybranej opcji "odbiór osobisty", i braku odbioru towaru w ciągu 7 dni roboczych, zamówienie może zostać anulowane.



Płatności

  1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podana cena przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    - płatność gotówką wyłącznie w wypadku odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie firmy
    - pobranie należności przy odbiorze.
    - przelew za pomocą serwisu Płatności.pl
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian.
  4. Wysyłka poza teren kraju jest możliwa tylko po konsultacji ze sprzedawcą i ustaleniu kosztów przesyłki.



Reklamacje

Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek poczekania, aż sprawdzicie Państwo stan i zawartość przesyłki. W przypadku przesyłki „za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.

W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że opakowanie zostało mechanicznie uszkodzone lub posiada braki, kurier ma obowiązek spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga – odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzona datą dostarczenia oraz podpisami Kupującego i kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego.

W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Działem Części Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.

tel. +48 22 533 35 00

e-mail: bmw_orders@bmw-imp.pl

UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.

Gwarancja na oryginalne części i akcesoria nie ma zastosowania w przypadku, kiedy wykryte wady powstały z innych przyczyn niż wady producenta. Reklamowana cześć musi być zamontowana w pojeździe w celu weryfikacji przyczyny usterki i prawidłowości jej montażu zgodnie z technologią producenta.